çokmu heyecanlıyız ne?

Biri heyecanmı dedi? Şuan heyecandan ve stresten geberiyorum. Yarın ilk iş günüm olucak. Hayatımda yeni bir sayfa açılıyor. Neler yaşıycam, nasıl başarıcam, benim için dahamı iyi olucak yoksa dahamı kötü ve bunun gibi milyon tane soru şuan beynimi yiyoo. Hepside cevapsız malesef. Yaşayıp görücez. Kendimi okula giden öğrenciler gibi hissediyorum şuan. Yarın okullar açılıyo. Milyonlarca öğrencide bu gece ben gibi heyecandan meraktan stresten uyuyamıcak. Yalnız diilim yani 😀 ne mutlu bana. Kıyafetlerimi ve çantamı hazırladım küçük çocuklar gibi. Karnıma ağrılar giriyor resmen. Yeni bir başlangıç yapmak çok garip bi duygu. Birçok şeyi arkanda bırakıp bunu yapıyo olmak dahada garip ama. Tarifi yok, adı sanı yok. Sadece yaşayanın anlayabiliceği bi duygu. İnsan hiç değilse yalandanda olsa destek olan birilerini görmek istiyo böyle zamanlarda etrafında. “Başarıcaksın, herşey daha güzel olucak, sana güveniyorum vs. ” bişeyler duymak istiyo işte insan, içten içe bekliyo. Ama yok. Akıntıya karşı tek başına kürek çekiyo olmak zor, heleki nereye gittiğini bilmeden.. Umarım herşey güzel olur, kendim için tek temennim.. Fazla acıklı olmaya başladı bu yazı sanırım oyüzden şimdilik burda bi son verelim. Kendime bol şans ve iyi uykular (uyuyabilirsem tabi😉)

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s