Odalarda ışıksızım..

Yine günlerden bigün elektrik yokmuş. Dışarda fırtına, yağmur, dondurucu bi soğuk varmış. Uzmanlar “kar geliyo kaaaarrr!”diye uyarıp dursada o kar niyeyse bi gelememiş. Gelseymiş bu elektriksizlikte pencereden seyretmesi bence çokta güzel olurmuş. Ama şimdi bu şartlar altında tek yapabildiğim yapamadıklarımı yazmak oluyo görüldüğü üzere.. Olsun belki mum ışığında yazınca daha bi romantik neyin olur 😀 Romantiklikten bahsetmişken büyük gün 22 Ocak. Sonunda belli oldu ve geri sayım başladı bugün itibariyle. Heyecanım, stresim dahadamı arttı ne? Garip duygular içindeyim. Hüzünmü, sevinçmi, korkumu, telaşmı neyin nesi anlamadım valla. Bir acayip hallerdeyim. Hayır ola..Gelin olmak böyle bişey olsa gerek. Aynı anda içinde milyon tane duygu barındırıyo insan. Kafamda gezinen binlerce tilkiden hiç bahsetmiyim onlar ayrı bi olay zaten. Stresten kolllarımda kızarıklıklar kabartılar oluşuyo. Hiç hayra alamet diil nişan üstü ama bi türlü geçmek bilmediler.Geçebilmeleri  için öncelikle stres yapmamak, relax olmak gibi bi lüksüm yok. Bunca telaşın içinde cool takılmak gibi bi durum mümkün olmuyo malesef. Millete atıp tutmaya, “takma ya bunları bukadar” demeye benzemiyomuş. Öyle bi dünya yokmuş. Bizzat yaşandı, görüldü, ağzının payı alınıp, türlü türlü dersler çıkarıldı. Ve daha bu yolun başı olduğundan ötürü çekilecek daha çok çilem var,  oda Allah’ın emri yani kabullenmiş bulunmaktayım. Ozaman ne diyoruz: Hayırlısı…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s